Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ....

Είναι μεγάλη υπόθεση να νικηθεί η υποκρισία στις ανθρώπινες σχέσεις.. η αγάπη δεν είναι φθηνός συναισθηματισμός και μερικά μεγάλα πνεύματα πάντα προέβλεπαν, άλλοτε απαισιόδοξα άλλοτε αισιόδοξα μα η παρατήρηση είναι πάντα ρεαλιστική...
- Δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά ένα ψέμα, μια διπροσωπία, μια αντίφαση, και κρυβόμαστε και μασκαρευόμαστε μπροστά στον ίδιο τον εαυτό μας.BLAISE Pascal
- Ποτέ δεν αγαπάμε κανέναν. Αγαπάμε αποκλειστικά την εικόνα που διαμορφώνουμε για κάποιον. Αυτό που αγαπάμε είναι μια δική μας κατασκευή, στην ουσία δεν αγαπάμε παρά τον εαυτό μας.FERNANTO PESSOA
-Πάρε την λέξη μου, λέει ο Ανδρέας Εμπειρίκος, δώσε μου το χέρι σου. Μέσα σ’ αυτή τη διπλή κίνηση βρίσκεται διατυπωμένη, με τη μεγαλύτερη δυνατή συντομία, η αντίληψη που βγάζει από τον άνθρωπο τον ποιητή. Μια συναλλαγή, επιτέλους, εκτός εμπορίου. Δίνεις και παίρνεις, χωρίς ούτε να πουλάς, ούτε ν’ αγοράζεις. Αν υπάρχει κάτι που περνάει από χέρι σε χέρι, αυτό είναι η ανθρωπιά. ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΑΡΑΤΤΕ 
Παρατηρώ τα πάθη των συνανθρώπων μου
παρατηρώ τις μικρές στιγμές τους και έτσι στα ανούσια λιμνάζω.
Δεν έφυγα ποτέ από δω, στους ίδιους κύκλους ανακυκλώνομαι
η γεμάτη ευκαιρίες και πολυσύχναστη ζωή απομακρύνθηκε πια με τη νεότητα.

Και όμως ονειρεύομαι ακόμα την αγάπη να με βρει εδώ στον ασφυκτικά κλειστό μου κύκλο.
Την αγάπη που δε θα ναι ξένο σώμα με την καθημερινότητα μου
μα σε αρμονία με την άσημη ζωή μου.
Απαλά σα πούπουλο να πέσει στο στάσιμο νερό
να μη ταράξει κανέναν απ τους κύκλους μου.
Ένα τουβλάκι που έλειπε σε παιδικό παιχνίδι ισορροπίας αρμονικά να ταιριάξει. 
Διακριτικά να ξαπλώσει στο κρεβάτι μου σαν να έλειπε για πολύ καιρό.

Μα η αγάπη σταυρώνεται, θυσιάζεται και σα ξαφνική μπόρα μες τη λιακάδα εμφανίζεται.
Ο ίδιος ο Θεός για την αγάπη του ανθρώπου φτάνει ως την άβυσσο.
Η αγάπη οδύρεται, σταυρώνεται και καταποντίζεται
για να αναγεννηθεί νέα και όμορφη πάλι.
Και γω ζητώ την αταραξία της σε ανέραστη ελπίδα γαλήνης…ΤΑΝΟΥΔΗ ΕΥΗ



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου